!= - =! - !=

Har varit hos iida nästan hela dagen, mycket trevligt. Vi har spelat Guitar hero och Rockband och drckit te :) Synd bara att jag glömde ta med den andra gitarren hem som jag skulle fått låna, men men. Får ta det en annan dag.

Nu sitter jag mest och väntar på att punka-galningarna Nelly och Mille ska komma in igen så jag kan springa över till henne och diska. Det var dealen på att hon följde med ut i fredags, att jag skulle diska hennes disk alltså :P jag var lite osäker på om det, men nu i efterhand vet jag attdet är värt de.

Meeen, nu nåt kul som jag inte riktigt inte vet vad det är än.



Kommentarer
Ida

Verkligen jätteskönt med variationen som det innebär! Det behövs!



Så du kom ut i fredags iaf? :D



Puss o kram



2010-01-10 @ 23:18:35
URL: http://ajida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0