12 januari

Skulle ju ha varit i skolan idag, men så blev det icke. Vaknade med en sjuk huvudvärk som jag kände att jag inte klarade av. Och glad är jag väl över det, skoldagen hade inte varit så rolig vad jag har hört :P

Men iaf, efter att ha sovit ett par timmar till så gick jag upp, gjorde iordning mig(??) klädde på mig lite iaf. Gick över till Nelly för att hon skulle hjälpa mig tt handla.
Vi gick och handlade och blev den värst/bästa storhandlingen på länge, fan va gött att få hem lite mat ige :D Dock var det inte lika roligt att dra med willys-kundvagnen hem i snön. Tur att Nelly var med, annars hade jag nog fan i lyckats.

När jag hade kommit hem, ätit och degat lite så kom Camälla och SissiSnopp förbi, mycket trevligt. Länge sen jag umgicks med mina brudar. De berättade att jag inte hade missat så mycket dag ändå så det gjorde inte så mycket.

Nu vet jag iaf schemat jag kommer att ha de närmsta 5 veckorna. Tis och tors går jag 9-15 och onsdagar går jag 9-16. Mer än vad jag trodde, men det går nog bra ändå. Får ju 2 dagars extra helg varje vecka :)

Men nu ska jag snart skälja ur hårfärgen ur håret, det blev ju inte så bra sist så jag kände att jag behövde göra om det.

Sen blir det such jag tiiidig läggning för att orka upp till skolan imorgon.

Jo förresten, vann en aktion på tradera idag. Så snart kommer det en digitalkamera hem i brevlådan :D Wohoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0