15 Januari

Finare vänner kan man inte önska sig
Ni vet vilka ni är och vilka jag syftar på, ni har betyder så himla mycket!

Idag ska jag i vilket fall först upp till a6 - bolaget med Nelly. En flaska vin till kvällen/dagen höhö :)
Sen så ska jag hem, försöka göra en läxa som ska mailas in idag utan att ha boken till det ämnet, kan bli hyffsat knepigt. Ylva löser allt (?)
Efter det blir det stoooorstäd i lägenheter, syster Emma kommer ju imorgon och så då måste det vara tipp topp rent och illaluktande fritt.
Och efter det eller samtidigt med storstädet så blir det vin med Nellsson. NICE!

Men nu ska jag sminka mig lite och sånt strunt, måste ju se lite acceptabel ut.. Eller..? Haha!
Flumm varning på hög nivå idag kan jag meddela, inte konstigt när allt går som smort :D 
Ha det underbart!


Bild på mig och Nelly förra våren tror jag, nice var det i vilket fall :)♥
Den ända bilden som fanns på mors dator typ :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0