17 Januari 2010

Fasen va tiden går fort, det var ju jul nyss men nej. Nu är det mitten av Januari redan, snart är det väl sommar också :P

Gårdagen blev inte riktgit som planerad, ingen bio och ingenutgång. Vi satt hemma och mös istället, det var riktigt trevligtdet med.

Imorse vaknade jag av den underbgara kaffe-doften, kära syster hade gått upp och börjat med frukost och hon tog disken utan att jag bad henne. Shit! tänk om man kunde bo tillsammans med henne :P
Efter frukost gick vi ut på en lite promenix som slutade på willys och efter det åkte vi upp till a6. Jag fick faktiskt med ett par rysligt billiga byxor hem, dock är jag inte riktigt säker på dom än, men men.

Efter det åkte jag hem och nu sitte jag här med nypåsatta lösnaglar, är lite ovant och skriva med dom, jag som aldrig har "naglar" i vanliga fall.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. Igårkväll såg jag fram emot en lugn och skön dag i tv-soffan, men nu känner jag mig hyssat ensam tråkigt nog. Men och andra sidan så orkar jag inte ta tag i att ringa nån för sällskap heller, så jag får väl stå ut ;P

Imorgon blir det iaf plugg i skolan med Sissi, Camälla och Karro. Har inte en aning om vad det är för arbete(?) vi ska göra eftersom jag inte var i skolan i torsdags så det ska bli lite spännande. Haha!

Meeen, tråååkigt långt inlägg nu igen.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0