18 Januari

Vaknade av att jag hadae ett obehagligt samtal att göra. Men det obehagliga samtalet blev ett väldigt bra saltal, så nu kan jag slänga det ur världen också.
Nu kanske det är min tur att ha lite tur :) Wohoo!
Dagens ord: LYCKA!

Idag så ska jag åka ner till skolan för att träffa upp Camälla, Sissi och Karro för att plugga. Jätte kuuul! Hmm.?!
Efter det så måste jag hem till mor för att vi ska flytta sängarhit och dit. Ännu roligare..!?
Och sist men inte minst så ska jag kolla på Flickan som lekte med elden. Måste det nu, såg män som hatar kvinnor igå och ojsan hoppsan va bra den var :)

Men nu borde jag hoppa in i en dusch så jag hinner, måste ju plockanur sängen och sånt med.

Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0