25 Januari 2010


Alma Ida och mina kissar :) Och mamma; Bilderna är klickbara ifall du inte visste :P

Vaknade med huvudvärk idag igen, jag förstår inte vad det är! Innan detta började komma så har jag inte haft huvudvärk på jag vet inte hur länge och nu är det 5:e dagen i rad.
Ringde min allvetade mor nu och kollade ifall hon hade någon tiori om vad det kan vara. Men det ända vi kom fram till att det kunde antingen vara koffeinbrist eller för varmt i sovrummet på nätterna. Så nu hinkar jag kaffe och ska sova med öppet fönster inatt så får vi se hurdet går.

Idag ska jag ju iväg och plugga men jag får se hur det blir med det eftersom huvudvärken, men jag hoppas på att den försvinner här om en stund.

Men sen i eftermiddag ska jag ju ändå träffa Camilla så jag får väl ta igen pluggandet med henne istället.

Men nu ska jag titta vidare på Smallville och efter det är huvudvärken borta, peppar peppar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0