27 Januari

Snart så ska jag iväg till skolan, började ju egentligen vid 9 som vanligt. Meen, huvudvärk som vanligt så bestämde jag mig för att hoppa över Handledningen idag och bara komma på Omvårdnaden i eftermiddag. Den känns lite viktigare och hade jag gått till skolan i morse så hade jag kanske inte kunnat stanna kvar.
Huvudvärken håller noog på att försvinna nu, men den ligger fortfarande smygande i huvudet. Jääla skiiiit!

Ikväll har Pernilla bestämt att vi ska ut..?! Men jag sa det att det blir väldigt lugnt fr min del, om ens något eftersom huvudvärken. Så vi får se, skulle vara as rooligt :) Det nya grejer på Olearys-TaxFree måjset.

I helgen ska jag träffa mina kära efterlängtade vänner från förr. Putte och Robban bland annat eller bara. Väntar på att putte ska höra av sig här så man får se.
Var typ 2,5 år sen jag träffade dom sist och det var på Puttes bröllop. Såå roligt att träffa dom igen!

Robban och barnen

Putte och Annika dagen efter bröllopet :P

Men nu ska jag göra mir iordning färdigt så jag kan åka in till skolan.
Ha det fint :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0