29 Januari 2010

God morgon folk :)
Uppe med tuppen idag nästan iaf. Vaknade strax före 9. Nu sitter jag i soffan med morgonkaffet och tittar på NightRider, det är så himla roligt.. "Kit, activate super speed" så fälls massa grejer ut på bilen och så snabbspolar dom så det ser ut att gå mycket fortare :D
Underbart!

Sen eller snart beroende på vem man pratar med så ska jag ner till skolan och prata med vår lärare om vårdplanerna vi hade gjort fel på. Vi hade fattat lite fel så det räcker förhoppningsvis med en muntlig komplitering så man blir godkänd.

På tal om nåt heelt annat som jag kommer att skriva väldigt kryptiskt för att ingen  ska förstå förutom dom som vet då :P
Jag är så trött på att vara sjuk, jag vill bli frisk nu och kunna göra det jag inte har kunnat på länge. Suck Suck Suck! Men jag tror att det håller på att gå över faktiskt, det minskar saknta men säkert.

Nu ska jag väl ta och börja göra mig irdning, väntar på att Putte ska höra av sig med sman vet hur helgen blir. :)


Bilder från onsdagen :)
Ha en bra dag fall vi inte hörs eller ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0