7 Januari 2010

Tjenis penis!
Nu sitter jag hos mor och väntar på att hon ska komma hem, annars har idag varit en nästan heldag med min kära Nelly. Härligt att ha börjat umgås med min lilla gris igen, saknat henne.

Efter att ha varit hos mor ett tag så ska jag åka upp och möta Ida för att titta förbi Lama en sväng, shit va längesen det var jag va uppe hos henne nu. Dåligt samvete-långtid.

Och efter att jag har varit där så ska jag hem till Nelly igen för att umgås med henne och Mia, nice!

Annars så har det varit en omtumlande dag, fått mycke gjort och så. Det är så härlig att få saker och ting avklarade och att allt gick som det skulle :)

Men nu sksa jag in på facebook och roa mig med mitt kära farmville och sån skit innan mamma kommer.

Hare fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0