7 Januari kväll

Kom hem från Alma för ett tag sen, säger baraen sak; Shit! Hon är så jävla grym!
Det var lika trevlig som vanligt att vara där uppe, ett himla massa tjöt från alla håll. Sen blev vi bjudra på Ryhovs hemmagjorda veggopizza, dock var det ju massa äckliga sliskiga champinjoner på som jag fick pilla bort men det var hyffsat gott ändå.

Nu skulle jag ju egentligen gått över till Nelly, men deras handel drog ut väldigt på tiden och hon skulle prata massa med Mia med så jag tyckte att det bidde lite sent.
Så nu sitter jag här själv och degar loite i soffan. Funderar på vad jag ska underhålla mig med. Break-Up är ju visserligen på tv och den är ju ganska bra, men det är inte roligt att titta på film själv länge :/
Yeye, får väl gå och nana tidigt sen eller nåt, jag är ju ganska trött.

Ha det underbart!


kom ju på en sak, skulle ju svara på en kommentar:
Linn om Ganska skönt :):
Jag tar åt mig, ah eller, Jag är sämst på att höra av mig, men du finns ofta i mina tankar ylva ! Saknar dig varje dag när jag sitter på jobbet ! hoppas du vet att jag tycker om dig :)

Svar:
Tänker på dig massa med Liinus.. Måste ses snart tycker jag. Jag harhaft lite mycket det senaste, därför jag har varlit lite dålig :P Men ring eller messa mig, har nog inte ens kvar ditt nr efter att jag har bytt mobil :P


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0