Äntligen hemma!

Nu ligger jag i soffan och väntar/hoppas på att alvedonen ska fungera som den ska.
Ikväll är det nämligen mycket som händer då jag inte vill ha bajs huvudvärk. För det första så är det Robinsson (missa inte!) sen ska jag tvätta, Pööni kommer hit tror jag och hon vill att vi ska ta en sväng till Olles.

Allt förutom Olles kan jag ju göra med huvudvärk eller jag måste. Tvätten känns sur som fan, men det är akus nu. Har verkligen inga rena kläder, idag fick jag ta en gammal gammal sket tröja. Kuul :P

Efter prover gick vi faktiskt igenom intressanta saker som provtagning. Vi ska ju till Labb imorgon på studiebesök så vi behövde vara lite förberädda. Det ska dock bli sjukt intressant och efter det studiebesöker ska vi till Bårhuset som nästan ska bli mer intressant.

Men nu ska jag sluta ögonen en stund och vakna utan huvudvärk.

Herrå


Kommentarer
jessica

låter inte bra det där med huvevärken.=( du kanske är stressad??

2010-01-27 @ 19:23:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0