Är man knäpp eller alkoholist?

Nä riktigt så allvarligt är itne det här inlägget :P
Men ikväll ska jag ju på tjejkväll och jag tycker det är synd att klockan bara är 11 typ. Jag vill börja nuu. Jag vill ta mitt första glas vin nuu. Alkoholost javisst?! Fast och andra sidan, jag kommer ju inte ta det första glaset än. Det kommer nog att vänta ett par flera timmar :P SÅ alkoholist är jag kanske inte riktigt.. än..? :P

Nä, men det är nog bara ett bra tecken på att jag är sjuukt sugen på ikväll. Kommer att bli så himlans rooligt :D JAg är ju lite knäpp som de flesta som känner mig vet, men en liten del av det sugna på ikväll är att jag på riktigt kommer få inviga den nya kameran :D Party bilder är ju alltid roligt att lägga in på fb.

Nä, detta blev ett riktigt knäppt inlägg, hoppas att ni har överseende :P Höhö!

Haha dagens citat är faktiskt från mig :
.. Får jag chansen på dig? ..

Väldigt internt, men ganska roligt tycker jag :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0