Avatar!!


Sjukt jävla bra film! Precis lika bra som alla säger om inte till och med bättre.
Det brukar ju annars vara så att man föväntar sig för mycket av en film, men denna.. Oooh shit! Vill se den om och om och om igen!
Dock är det nog så att den ska ses med riktigt bra både ljud och bild annars så ger det inte ens hälften av det som finns att erbjuda.

Så tackar Nelly för att du ville följa med och se den :) Det var mycket trevligt!

Nu ska jag börja förbereda mig för sängen, har en sjukt jobbig huvudvärk som pågått nästan hela dagen. Suck! Hoppas bara att den är borta tills imon.

Natti natt så hörs vi!


Kommentarer
malin

den är jätte bra. såg den för ett tag sedan. men det behövs ju verkligen vara bra ljud och bild. men helt kanon bra. älskar effekterna! den kan man se om och om igen..

2010-01-20 @ 21:29:02
URL: http://malinnlundgren.blogg.se/
jessica

visst är den bra men jag förstår inte varför alla tycker den är sååååå bra=) men smaken är ju som baken=)eller så är det nog jag som har annorlunda filmsmak kanske...

2010-01-20 @ 22:18:53
Chuchi

håller med jessica handlingen var ju uppenbar men vem fan brydde sig om den filmen e ju så vacker med alla färger mm

2010-01-21 @ 10:03:43
URL: http://koffekohl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0