Dagen..

Idag vaknade jag som sagtmed huvudvärk, som tur va gick den över här 14 typ. Så då åkte jag hem till mor och träffade henne, Emma, Markus och Eliott, mysigt värre. Saknar pojkarna så fort jag åker ifrån dom :( :P

Sen följde jag med Emma till Maxi, efter det hem och började färga kläderna. Efter det åkte jag till Camälla och kollade plugg grejerna, inte så farligt verkar kapitlett vi har prov på, Camilla pratade av sig lite och vi kollade på Robinsson.

Nu är jag hemma igen och har sköljt ur kläderna jag färgade. Har verkligen fått smak på det där och ska upp till A6 för att köpa ny färg imorgon, vissa av kläderna vill jag färga mer nämligen.

Men nu sitter jag då i soffan, kollar tatuleringar och blir bara mer och mer sugen på att lägga mig under nålen :D

Nu hör ni inte mer från mig idag, så sov gott alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0