Dance all night!

Jao, det blir utgång en fredag som denna också :)
Är på sånt lysande humör så det säkert lyyser om mig känns det som. Haha! Och är man på sånt humör så kan man ju inte inte gå ut liksom.
Även om jag faktiskt ska försöka hålla mig huffsat lugn för systers skull. Vi ska ju ha mys/ut/bio dag imorgon. Det är dags för att dra med henne ut igen, hon har ju liksom inte varit ute på "krogen" på 3 år typ, så nu är det minsann dags!

Nu sitter jag och väntar på att Nelly ska komma tillbara och att Ida och Nilla ska komma hit. Ida och Nilla kan jag nog vänta på ett tag till eftersom min kära Ida inte är snabbast i stan :P Hihi! Men Nelly kommer inom 5 min så det är lugnt. Jag har dock pinsamt nog (det är sånt här man inte ska erkänna och så men men) ha på mig hennes 3 åriga sons skjorta idag, visserligen mer som en väst men ändå. Den är bara lite tight över axlarna annars sitter den som ett smäck.

Nu känner jag att jag inte ska skriva nåt mer, detta börjar nog likna ett sånt där inlägg som man aldrig som läsare läser för att det är tråkigt lång :P

Men ha en superbra kväll, för det ska jag minsann ha. Kvällen kan bara bli bättre om en eller två vissa personer kommer ut, men vi märker hur det blir med det.


 
Ylva Nelly, Ylva Ida



Kommentarer
Anonym

hahahahah,har du på dig emilios skjorta?? hahahahahahahahha . va de den stora han fick av mej i julkapp kanske=)? hoppas ni får en trevlig utekväll! men orättvist,jag vill me festa!!!=)

2010-01-15 @ 19:58:02
URL: http://www.metrobloggen.se/hyperjezzie
Familjen i Brittebo

Hörruhörru. Det är väl inte värre än när du fick på dig Markus (numera Elliots) vinterjacka i strl 80!!!

2010-01-15 @ 20:16:30
Chuchi

Gott är det:) en annan är ju i framtiden och har redan försökt sig på att festa denna fradag men misslyckades. så lycka till och ha kul

2010-01-16 @ 07:56:54
URL: http://koffekohl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0