Duktig :)

Ja nu sitter jag nästan och klappar mig själv på huvudet och säger duktig Ylva. Har nämligen sökt två sommarjobb. Ett som skötare och ett som undersköterska. Hoppas mitt personliga brev blir bra :P Det där med referenser är ju också ett problem, vem kan man skrivaoc borde man säga till om att man har gjort det till personen innan :S Jag var ju så pass dum så jag inte skrev några referenser eftersom jag inte har frågat någon om jag kan göra det.
Så vem kan man skriva som referens, lärare, praktikplatser, WeCall? Hum.. Svårt det där..

Det blir inget plugg vid 12 för mig iaf, huvudvärken är fortfarande ett problem, hoppas nu på att det kommer gå över till i eftermiddag så jag kan åka iväg till Camälla.

Sitter och pratar med Koffe på fb nu, alltid lika trevligt. Han kommer ju hem nu i slutet av februari eller nåt liknande. Ska bli roligt att se den knasiga pricken igen, partaja loss ordentligt. :D

Men nu åter till fb och tv.


Kommentarer
Chuchi

gott e det och festa ska vi

2010-01-25 @ 12:02:45
URL: http://koffekohl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0