....

Nu sitter jag mest och väntar på att Nelly ska ringa och säga att hon har fört över mina pengar så att jag kan gå och handla.
Denna dagen kommer att bli väldigt lång känns det som, den kommer att smyyga fram bara för att jag vill att det ska bli kväll fort.
Äta måste jag ju göra dock, frågan är vad jag vill äta. Jag har fortfarande matinsperation noll, så jag kommer väl göra nåt smidigt som pasta och fiskpinnar eller nåt. Jag förstår inte vad som har hänt med mig, jag älskade att laga mat förrut, men inte ett dugg längre. Det är bara trååkigt!

Meeeen som sagt, inget är som väntans tiden..?

Jag har kommit fram till vad jag ska ha på mig ikväll iaf, det blir min tighta randiga klänning och leggins, inget mer special än så.

Yeye! Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0