Hehe!

Riktigt rolig kväll igår minsann!
Nog för att jag faktiskt lyckades att hålla mig hyffsat nykter, men har man en redigt dragen polare som drev med en stackars ännu fullare kille på dansgolvet kan ju inte gå fel. Haha! Det roligaste på länge!
Tack för en sjukt rolig kväll igår Ida och Nelly

   
Fina flickor :)
Det är förresten för er som har kommeterat och så menar jag, den svarta grejen jag har på mig med vita prickar som är Emilios :P Höhö!


Men nu ska jag ut och ta en luring innan syster Emma kommer med kina mat till oss..
Idag är ju nämligen dagen Emma ska lämna den trygga vardagen i skogen och bege sig in till stan för att "röja" med sin lillasyster för första gången på flera massa många år.
Önska oss lycka till :)
Det ska bli så roooligt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0