Jävla kuk huvud!!!

Sitter i skolan nu och har precis gjort provet, det känns som att gick huffsat bra. Jag kunde det mesta men som Terre sa, frågan är fall man har skrivit det som hon vil :P

Huvudvärken är lika illa som när jag vaknade, pratade med Marianne nu och hon sa att vi skulle gå igenom ganska viktiga saker nu efter, så jag får väl stanna kvar en stund iaf och se hur det går.

Nu sitter jag och väntar på att Camilla de pluggot ska komma ut så vi kan röka eller jag ka göra det. Eller så struntar jag i det, är inte så sugen. Skönt faktiskt!

Terre gr mig på nerverna, nu i två veckor tid så har hon sjungit och nynnat på samma rad i "Känn en doft av kärleken". GAH! Blir galen :P Haha!

Förresten på måndag gäller det!!!! WOHOOO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0