Kväll för bara mig

Underbart!!
Nu sitter jag här i en ren lägenhet, nyduschad och maten står på spisen och är snart klar. På bordet står också en stor skål med godis och i skafferier står min DaimCapuccino och väntar på mig.
Om 50 minuter börjar Robinson och då ska jag krya upp i mitt soffhörn och mysa. Ska bli så himla skönt!
En sån där kväll man bara rår om sig själv.

När jag hoppade ur bilen utanför Willys där Camilla släppte av mig så gick jag in och handlade goodis, capuccion och hårfärg.
Kom hem, hällde upp godiset i en skål men bestämde mig för att inte ta en bit innan jag hade städat klart, vilket jag faktiskt lyckades med.
Så jag städade och fixade, färgade håret och tog en dusch och sen började med maten och här är jag nu.
Känner mig så himla bra idag, mycket är nog för att jag inte har legad nerbäddad, halvdöd som jag brukar göra dagen efter alkohol.

Men nu ska jag äta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0