Tävling

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
ååååh, bla bla bla bla bla..

Ylva är raaastlöös och har tråååkigt.
Jag tänkte starta en tävling, det är ju så himla poppis med tävningar i bloggen..
Jag funderade länge och väl.. Ända sen jag skrev bla första gången..
Tävlingen går ut på att skriva en kommetar, det fulaste ordet ni kan komma på. Behöver inte vara ord som fan och jävlar. Det kan vara kostiga ord som låter roligt och sånt med.
Och nu då till priset, det bästa ni kan tänka er. Finns liksom inget bättre. En kraaam från miig :)
Hahaha! Men ni får komma hit och hämta den för jag orkar inte ta mig någonstans :P
Tävlingen avslutas imorgon kväll.
Okii?!


Kommentarer
Anonym

Kräkla och "spräcka" är jätte fula ord

2010-01-31 @ 21:10:52
jessica

greve von Röfhole!

2010-02-01 @ 13:22:02
Anonym

Balja - världens fulaste ord!

2010-02-02 @ 23:54:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0