Tråååååkigt!

Här sitter jag, dicker vin alldeless ensam :(
Har väntat på att Putte och Robban ska höra av sig hela dan, men icke. Inte ett ljud, vi bestämde ju och andra sidan inte vilken dag vi skulle träffas.
Kude följt med på en fest hos en polare, men jag känner bara honom så det kändes inte så bra tyvärr. Är ju en liten fegis när det gäller nya människor.
Ingen annan ska ska ut eller vill ut?
Är så himla taggad och sugen!
Jag vet folk som ska ut idag, men jag har ingen att gå ut med. Vill ju liksom inte gå ut själv, känns ju lite knäppt. Det var ju en sak när man visste och hade massa folk innan som man viste till 100% att var ute, då var det ju en sak. Men nu känns det bara fel.

Sitter dock och pratar med en gammal gammal polare som har bjudit upp/ner/någonstans mig och en polare på en liten skid/snowbord/nånting weekend i februari. Så nice! Jag kollade med Nelly men hon var inte säker, någon annan som är sugen? Bara betala resan dit, lite mat men resten är fixat.. Låter inte så dumt va?! :)

Men nu ska jag lägga lite energi på att hitta någon som vill leka med mig.


Kommentarer
sissi

så e de när du inte svarar på chatten eller hör av dig.....kunde ju ha kommit hit

2010-01-29 @ 23:44:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0