tummen ner för HM

Nu är jag hemma igen, eller har vairt ett tag. Jag har till och med hunnit att laga mat och ätit, mumsigt gott var det :)

Det var  mysigt att träffa Stine igen, det är alldeless för långt emellan gångerna vi ses tycker jag. Men det är ju inte så himla lätt, hon bor i skåne..
Vi var ju uppe på A6 för att jag ville köpa upp mitt presentkort på hm.Men efter att ha lackat på Hm ett par gånger för att de inte ha några kläder jag jag vill ha, så fick jag med mig 2 bas toppar och 2 par leggins med mig hem.

Så nu sitter jag mätt och belåten i soffan med en jobbigt kelig katt iknät, han vill liksom va i mitt ansikte helst :P Men han är ganska söt ändå faktiskt.


Imorgon så ska jag, mamma och Karin åka ut till Emma och Perre på förmiddagsfika och jag ska stanna över natten. Det är så himla mysigt där ute, dom bor liksom mitt ute i skogen, ingen trafik, inga råslättbor. Så imorgon blir det till att åka pulka med Markus och sånt mys mys.

vad jag ska göra nu  vet jag inte riktigt, detblir väl inget speciellt tror jag.

Havit nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0