9 Juli 2010

Jag lever i tron att det inte är fredag och början på helgen idag.
Jag lever i tron att det är tre dagars arbete utan duschningar och städning.
Plus att jag dessutom får mer betalt än vanligt.

Ska bli himla skönt att jobba nu i tre dar och sen vara ledig igen.

Mamma gick precis, jag följde med henne till Karin för att hjälpa till att flytta hem hennes kisse igen. Efter det bestämde vi oss för att mat från wok och Co vore super gott, så det köpte vi med oss och åt på min balkong. Har varit sugen på det ett bra tag nu så det var riktigt gott. Dessutom så blev det massa över som jag kan ha med mig till jobbet :D

Idag börjar jag 15.30 så jag har några timmars slötid framför mig nu, är lite trött så jag funderar på att sova en stund. Det är ju inte helt fel sådär efter maten.

Men ha en super fin fredag och jag skippade regndansen idag så det kommer att klarna upp och bli fint väder. Varsågoda!

Hihi..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0