Eclipse <3


fan fan fan fan va bra den vaaar!
vi funderade till och med på att gå på den sena visningen också, bara för att få se den igen. Den slår näsntan både Twilight och New Moon. Slutde dock lika spännande som den började och nu får man ju vänta alldeless för länge på att den 4:e kommer ut. Waaaa, va spännande!

Nu ligger jag i soffan och dricker vin, ska kolla lite BigBang Therory. Undrar lite när syster kommer hem, mamma sa att hon skulle komma inatt. Så jag lär ju bli livrädd när hon trallar in genom dörren.

Men men, det om detta.
Dagen har i överigt varit skit kass, vaknade i morse med sjukt illamående, snorig och antagligen febrig. Men jag pallrade mig iväg till jobbet iaf och var kvar hela långa dagen, Duktig Ylva!
Kom hem, soven timme och sen åkte ner till stan och fikade och bion med Sissigumman.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0