opassande tankar

Suck och stön!
Sen kalset har jag haft en sån där jobbig eftermiddag/kväll. Känslan av besvikelse och bitterhet blandas med hopplöshet, varför? Inte en aning.
Vet inte varför jag har sånna här dagar/timmar, sjukt jobbigt är det iaf. Eller jag vet varför jag känner besvikelse, men det är inget jag ska skriva om i en offentlig blogg.

Just nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska gå så jag kan gå och lägga mig snart. Sen får jag inte glömma att ringa Marilyn och påminna henne om att jag ska åka med henne till jobbet imorgon bitti.
Så efter det blir det att kolla på den nya KarateKid och somna.

Vad ska jag skriva mer, känns som att jag har massa ord i fingrarna som vill ut. Men mycket av det är sånt som inte passar sig att skriva tyvärr. Jag får skaffa mig en dagbok eller nåt. Eller en anonym blogg där jag kan skriva av mig allt, det skulle vara väldigt skönt och antagligen ganska behövligt.

Men nu ska jag borta mina tänder och förbereda mig för sängen.

Good night, sleep tight,
dont let the bad bed bgs bite.


Kommentarer
Anna PQ

Ja vi alla har ju våra mörka dagar. Ring om du känner för de <3

2010-07-27 @ 22:16:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0