13 Juni 2010

Seeeeeeeeeeeeeeg är jag idag!

Kvällen slutade himla bra igr ändå. Efter att Ida hade dissat mig så satt jag hos mor och blev bara bittrare och bittrare. Åkte hem vid 20.30 typ för att dra nåt gammal över mig.
Men sen så blev det fest hos Pööni och jag drog dit.
Sen messade Malin och Martinsson att dom skulle ut, så jag åkte och mötte upp dom. När jag är på june träffar jag Lama och gick in på Olearys med henne och hennes polare.
Efter det var den sjukt roliga kvällen igång. Tack flickor och pojkar för att ni fixade det åt mig :)
Sen att kvällen blev ännu bättre efter det är ju bara en bonus ;)

Men nu ska jag börja göra mig iordning lite, mor kommer och hämtar mig om 50 minuter. Födelsedagskalas för bror står på schemat idag. Tåårta! Nice!

Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0