15 Juni 2010

Nu ligger jag på soffan (jag vet sjukt dåligt nu när det är fint väder) och tar igen mig efter den godaste grillade kycklingen jag någonsin ätit. Självklart är det jag som har gjort den. Fylld kyllingfilé med potatissallad och fyllningen bestod av smör, vitlök, timjan, rosmarin, spenat och soltorkad tomat, sjukligt gott.

Annars idag har jag ju varit på brandutbildning, släckt eld och lekt äldreboendebrand. Mycket lärorikt.
Efter det åkte jag till mor för att hälsa på Malin som var där på besök. Det blev lite blomplockning och planering av bröllop.

Får se vad jag ska göra ikväll, det är ju trotts allt fint väder och nu har jag ju semester i ett par dagar så jag borde ju underhålla mig med nåt soligt.

Imorgon vid 10 kommer syster och barn och hämtar mig. Ska ut till den nya skogen och sova där till tordsag. Varför undrar ni? Du har ju semester, då vill man väl inte umgås med skrikiga ungar? Nej det är inte därför heller. Det är för att jag ska ut och fiska med syster och Morfar Göran på torsdag. Jag ska dra upp så mycket både abborre och gös så jag klarar mig hela sommare. Jag kommer få rensa ut frysen ordentligt för att jag ska få plats med all fisk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0