20 Juni 2010

Halloj :)

Nu är jag hemkommen från Habo, det blev tv-spel och vin hela kvällen igår. Massa snack om minnen och annat, sjukt roligt :)

Innan jag åkte till Habo igår så åkte jag förbi morsan en sväng för att hämta brevet jag pratade om. Sjukt roligt att läsa det. Vi skulle nämligen skriva om vad vi trodde/hoppades på att vi gjorde om 5 år. Alltså vad jag gör just nu. Mina planer blev inte riktigt som jag tänkte kan jag säga, haha.
Mina alternativ var:
~Antingen så skulle jag jobba som kock på en 5 stjärnig resturang i något varmt land, jag skulle ha pojkvän och som mest ett barn. Hmm..
~Eller så skulle jag bo i en sunkig lägenhet i Lund och plugga teologi med min pojkvän.

Sorry Ylva, det blev inte riktigt som du hade tänkt dig. Fast jag trivs ganska bra med livet som det är just nu, ångrar inte riktigt att planerna kraschade.

Men nu börjar jag bli hungrig så det är väl dags att ta sig till köket och fixa nåt att äta.. Frågan är vad. Sjukt sugen på grillad korv med bröd. Men jag har varken grillkorv eller korvbröd, så jag får nog glömma den idén tyvärr.

Ha en underbar dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0