3 Juni 2010

Mycket trevlig dag jag hade igår, framför allt så var det sol och sen umgicks jag med massa underbara människor hela dagen.

Åkte ner tidigt till skolan för att äta lunch med Sissisnutt men de visade sig att hon var klar för dagen så vi käkade på George och sen bar det hem till mig för lite plugg för hennes del.
Sen åkte vi ner till stan, satt vid hamnkanalen och sög i oss av solen, himla skönt. Kollade lite på JB:s bal gjorde vi med.
Och sen var det SexInTheCity sm gällde, sjukt bra var den. De som har sågat den är inte helt friska. Mycket tårar i ögonen bidde det, men det var inte riktigt oväntat.

Efter bion gick jag ner till Piren för att möta upp Malin, länge sen sist, måste göras oftare. Där satt vi länge och drack bärs och kollade ut över den vackra vättern. Senare kom Fredrik och Fredrik och gjorde oss sällskap, mycket trevligt med lvliga diskussioner om allt från politik-droger-om det är gurka på den vanliga hamburgaren på Donekn (jag hade fel :/).

Idag ska dagen mest bestå av plugg ute i solen men jag ska även följa med syster och barn till IKEA.

Ha en underbar dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0