30 Juni 2010

Nu kommer jag att vara österängsbo i 5 dagar. Syster ska till London och jag ska bo i hennes lägenhet eftersom hon bor mycket närmre jobbet så jag kan traska.

Idag började dagen med att åka till syster och familj i skogen för att ha en liten familjegrill. Mycket trevligt och mycket gott!
Sen blev det hem till Karin för att fräkta hennes katt till Erik och sen hem till mig för att frakta mina katter hit. Så nu sitter jag här med Karin och hennes "fru" och dricker en bärs. Sen ska jag nog iväg till Fredrik och kolla trueblood 3.3.

Men nu ska jag vara lite social igen, det kommer bilder såsmåningom, jag glömde ju naturligvis kamerasladden hemma..

Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0