Inget mera Nelly.com

Nu sitter jag och väntar på min kära Ida.
Inget är som väntans tider, konstigt nog brukar man få vänta på henne, haha.

Vi leker här i dag eftersom jag nästan är 100% säker på att skorna kommer idag, men posten är ju så jävla seeeg! En sak jag är jag säker på iaf, jag kommer aldrig mer handla från Nelly.com. 1,5 vecka för att två par skor ska komma hem, skanal!
Och när man hör av sig till dom så säger dom att det har blivit nåt strul i levereringen. Men dom kan inte höra av sig själv och säga det. Suck!

Får se vad vi hittar på annars, jag hoppas iaf på att hon vill dela en pizza med mig. Så sjukt längesen jag åt det nu. Himla suuugen!

Ikväll blir det att underhålla Fredrik när han tvättar, låter nog tråkigare än vad det kommer bli hoppas jag :/ Haha!


Ylva och Ida för länge sen <3
Saknar mitt hår där dock, så himla långt tjockt och fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0