sommarkväll

Sitter nu i soffan ganska matt efter en underbar dag.

Vaknade lagom vid 10 precis som jag hoppades på. En stund senare ringde syster Emma och ville att jag skulle följa med henne och barnen till ögonläkaren och till IKEA. Visst tänkte jag, orkar ju ändå inte plugga hela dagen.

Så de hämtade mig vid 12 och det var lika trevligt som vanligt :)

Sen åkte jag hem i hopp om att mina skor hade kommit med icke, kommer dom inte imorgon blir jag riktigt ledsen :/

Efter det blev det en filt i solen och psykiatri. Plugg plugg plugg i typ tre timmar, flyttade dock in på min balkong efter att ha fått flytta filten och mig själv till solen 20 gånger.

Imorgon ska jag vara i skolan vid 11 och göra det sista psykiatriprovet. Då blir det alla dess psykiska sjukdomar och störningar. Lite mycket att ha i huvudet samtidigt, men jag hoppas att det kommer att gå bra.


Känner mig ganska sleten nu så det blir nog ganska tidig läggning, ett par avsnitt av Legend of the seeker så somnar jag nog ganska snabbt.

Sov så gott !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0