SOOOL!

Vaknade vid 07 idag av att dom borrade någonstans i huset, Jippie! Dagen börjar bra tänkte jag. Låg kvar och kollade några avsnitt av CougerTown och fick sendan ett behövligt meddelande om att det var blå himmel och super varmt ute.
Jag skuttede glädjeskutt upp ur sängen för att se det med mina egna ögon och visst var det så :) Då försvann mitt dåliga morgonhurmör.

Nu sitter jag här med kaffet och längtar ut i solen. Ska ta mig ner till stan en sväng hade jag tänkt, måste förbi bolaget och köpa ett par bärs. Ingen sommar och sol utan kalla öl eller hur är det?!

Ieftermiddag blir det först fina med mmin bästa Sissi och efter det SexInTheCity och ikväll förhoppningsvis piren. Kan denna dag bli bättre?!

Stine förresten, skorna kommer från Nelly.com
Hoppas att dom kommer idag så jag kan inviga dom i solen :)

Njut nu en stund av den bästa sommarlåten någonsin


Ha nu en underbar sommardag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0