USKA!

Jahopp då var man undersköterska på riktigt då.
Det ända som saknas är betygen i handen så man kan få löneök på jobbet.

Jobbade dag i dag, gick bra som vanligt. Känner verkligen att jag har kommit in i jobbet nu, känner dom boende och känner mig ganska trygg med dom. Härligt! Då är det inte lika energi krävande längre.
Jag slutade klockan 14 och då blev det räserfart ner till skolan för avslutning. Underbara underbara lärare, jag kommer att sakna er! Ränka med att jag kommer och stör er väldigt ofta.
Det kommer lite bilder, men jag orkar fan inte lägga in dom nu.

Efter det så skulle jag ha följt med några klasskompisar och tagit ett par öl, men med min ekonomi så skippade jag det och åkte till mor en liten sväng innan jag kom fram till att min soffa hemma skulle vara väldigt bekväm.
Så nu har jag legat här sen jag kom hem i princip, förutrom då att jag har ätit stekt gös med färskpotatis, gräddfil och gräslök :)

Men nu ska jag inte skriva mer strunt. Ha en fin kväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0