3 Mars 2010


Det är ingen vanlig dag, för det är min systers födelsedag

Hurra hurra hurra!

 

Solen skiner, himlen är blå och det är väldigt väldigt skönt att leva då :) Nu på morgonenn har jag suttit i soffan med solen i ögonen och en kopp (tre koppar) kaffe och bara myst. Solen har till och med varit sådär häligt varm och skön.

Idag så ska jag till psykiatrimuseet och som jag skrev igår, det kommer bli vääldigt intressant. Efter det ska jag nog förbi a6 och bolaget en sväng. Köpa en flarra vin. Karin ville nämligen ha med mig på fotbollen ikväll och för att göra det roligt behövs en flaska vin :P Haha. Nä jag får se hur det blir med det.

Men nu så ska jag ta och börja göra mig iordning för att åka, så jag slipper stressa sen.

Ha en underbar dag!



Kommentarer
Camilla

Haha, igår sa du att du skulle lugna dig ett tag med vinet ju =P

2010-03-03 @ 15:50:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0