30 Mars 2010

Hann eller orkade inte med ett inlägg imorse innan jag stack iväg till praktiken. Jag började ju liksom klockan 7. Det är vääldigt längesen min väckarklocka stod på 05-nånting, shit va jag inte ville upp. Snoozade och mådde illa om vart annat.
Men när jag väl kom upp var det inte så farligt, eller visst. Sjuukt nervös var jag och illamående, men det var inte lika illa som det brukar vara.

Meen det har gått bra idag, rörigt och hur mycket som helst att ta in så mitt huvud värker nu. Fick ju sluta tidigt, göra en mjukstart så at säga :P

Nu har jag ätit och ska lägga mig på soffan ett tag, sen får man se vad som händer. Klockan ringer ju lika tidigt imorgon, så det blir tidig läggning idag med.

Herrå!


Kommentarer
jessica

ja ,sa ju att du fixar det=)

2010-03-30 @ 13:26:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0