9 Mars 2010

Borr Borr Borr Borr. Nu ser jag både ner till och upp till mina grannar genom hål i golvet och taket i både kök och vardagsrum. Riktigt spännande :P Haha! Antar att det är där somvattenledningsrören ska gå sen.
Katterna är dock i uppror, dom har suttit längt in under badkaret hela dagen, helt förstörda. Men borrandet är äntligen slut för idag iaf. Skönt det.

Tvättar gör jag också, lika tråkigt som vanligt men också lika nödvändigt som vanligt.

På tal om något helt annat, jag mååste testa ballerina kladdkaka. Dom verkar ju suuper gooda :)


Kommentarer
Marie

Är nog inne på paket nr 4 av Kladdkakeballerinorna - de är som ett gift !

2010-03-09 @ 15:54:56
URL: http://lyckansland.blogspot.com
jessica

akta så inte grannen får för sej att pissa genom hålet i taket=)

2010-03-10 @ 02:04:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0