Imorgon gäller det! :O

Nu har jag varit hemma ett tag och håller nu på med att göra mat. Kolbas med pommes idag, mums!
Det blir dock ingen träning idag :/ Båda mina anklar är svullna den ena mer än den andra, så jag drog slutsatsen att det är bättre att vänta tills jag har hittat ett par bättre skor för att träna ute. Tråkigt faktiskt!

Idag började vår kull med praktiken, dock inte jag eftersom min handledare är ledig idag. Men imorgon gäller det! jag börjar bli nervös över hur dåligt jag kommer att må imorgon bitti, det är lite jobbigt :P Haha! typiskt mig! Men det kommer gå fint.
Dock tänkte jag säga att jag har tänkt på er som började idag, jag vet ju att vissa av er är precis som jag och blir lika nervösa. Lider med er om ni gör det med mig imon, haha! Hoppas att det har gått bra för er!

Men nu ska jag äta hoppas jag, det låter som min korv verkligen håller på att bli en Kolbas.. Kuuul! Ha Ha!

Ha det fint!


Kommentarer
jessica

känner igen det där , MEN DU FIXAR DET!!!!!=)pepp!

2010-03-29 @ 18:54:12
URL: http://www.metrobloggen.se/galenpannannr1
jessica

va en en kolbas?

2010-03-29 @ 22:29:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0