17 Maj 2010

Om jag inte vet fel så är det Norges Nationaldag.. Eller?

Har varit i skolan idag, första lektionen i vårdpedagogik. Började dock må dåligt vid första rasten, huvudvärk, tung i kroppen och sjukt hängig. Så jag gick hem vid lunch, vi skulle ändå bara gå igenom ett grupparbete på eftermiddagen.

Så jag kom hem här för ett par tre timmar sen, åt och legat på soffan. Är inte lika trött längre men hängigheten och huvudvärken är fortfarande kvar :/

Imorgon är det psykiatriprov ett, har Ylva pluggat? Nej. Orkar Ylva plugga? Nej. Kuuuuuuuuuuuuk! Är så sjuktskolträtt nu, jag orkar inte ens sattsa på höga betyg längre. Illa illa :(

Men nu ska jag äta en panpizza och hoppas att jag blir lite piggare.
Have it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0