24 Maj 2010

Lööööööning imorgon!!
Väldigt behövligt eftersom jag inte har någon mat hemma.

Idag hr jag varit i skolan, sjukt tråkig lektion i ett sjukt tråkigt ämne med en sjukt virrig lärare. Men jag tog mig igenom det iaf.
Efter skolan åkte jag och mötte upp morsan på hennes jobb och vi åkte till IKEA eftersom jag hade fått tips om nya fotöljer till min balkong i fyndhörnan. Och dom fanns kvar :D
Så nu är dom ihopmonterade och står på plats. Grymt sköna var dom iaf :)

Vad jag ska göra resten av kvällen vet jag icke, ska försöka laga något att äta. Sjukt tråkigt eftersom  jag som sagt inte har något hemma. Det löser sig alltid, har ju hvregryn så jag kan ju gör gröt ;D

Ha det super :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0