3 Maj 2010

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna. Jag antar att det beror delvis på konversationen jag hade med en gammal vän igår. Härligt att höra att det går frammåt för folk som har haft det väldigt jobbigt.
Neeeeeeeeeej!
Jooooooooooo!

Så internt det kan bli :)

Idag är det som sagt skoola, det ger nog lite leende det med antar jag. Sjukt taggad, det ska bli så himla roligt att höra hur folk har haft det och berätta hur man har haft det själv också för den delen.
Men jag kommer nog aldrig kunna beskriva denna praktike i ord, det måste upplevas. Alla sjukt störda diskussioner i personalrummet om vilka djur man skulle para så det blev en bättre kombination bland annat.

Men jag börjar också bli lite nervös faktiskt, kom på igår att det är imorgon och på onsdag jag ska provjobba på Bondberget. Shit, det hade jag helt glömt bort. Fast det kanske är bra när man tänker på hur jag kan noja upp mig för grejer.
Men det är inget att vara nervös för, jag vet ju att jag kan och att det kommer att gå bra.

Men nu ska jag göra mig färdig, platta håret och sån shit.


Ha en underbar dag i solen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0