30 Maj 2010

Började dagen med att vakna alldeles för tidigt, suck pust och stön!
Låg och kollade på serier fram till att morsan ringde strax efter 11. Ska du med och handla eller? Jo men visst det kan jag väl då.

Åkte till maxi och granngården för att köpa kattmat, fy så dyrt det är :/ Men ganska så viktigt.

Så nu sitter jag hos morsan igen, börjar nästan kännas som att man bor här igen. Jag får helt enkelt inte vara här på ett tag nu känns det som.
Anledningen till att jag är här nu är för att brorsan, hans fru och dotter kommer hit snart. Tar varje chans att träffa dom eftersom dom annars bor så lång bort.
Sen iaf skjuttsar dom hem mig och jag ska laga massa köttgryta, blev så himla sugen på det innan.

Gårkvällen var kaos förresten, sjukt onödigt tröttsam utekväll. Åkte ner till stan-Twin för att möta upp Putte och Tompa.
Var där en 20 minuter kanske, sen skulle vi vidare till Harrys. 100 spänn i inträde när jag inte vet om jag kommer stanna där kändes lite saftigt så jag vandrade ner till stan i väntan på att Pernilla och annat strö folk skulle höra av sig. Men icke, så jag gick och mötte upp Fredrik och gick en sväng med honom innan jag bestämde mig för att åka hem igen.

Men nu kommer visst bror, tur är väl det. Annars hade nog detta kunnat bli ett väldigt långt och bittert inlägg :P

Ha en trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0