Aj Aj Aj

Sjukt ont i ryggen!
Men så blir det väl efter 611 minuters HarryPotter tittande. Och vi har ändå två kvar att se.


Idag är det söndag och det känns som en riktigt söndag också. Jag tror att jag har är lite av Pavlos jävla hundar idag med invänjning. Kommer jag hem och går och lägger mig mycket sent så blir jag bakis dagen efter även om jag inte har druckit nåt dagen innan. Kroppen är liksom inställt på det på något vänster.
Men jag hoppas att jag vaknar till är efter massa kaffi och en dusch.

Vet inte om jag orkar hitta på så mycket idag, det regnar ju dessutom. Och om min huvudväkrt känner rätt så kommer det åska när som. Om det inte redan har mullrat och jag inte har hört.
Det baa mulla lite mamma.. :P Haha!

Men nu ska jag.. inte göra så mycket. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0