Trött- tröttare- Ylva

Nu har jag kommit hem från bio och en liten promenad.
Robin Hood var dock en lite halv besvikelse, hade förväntat mig mycket mer Robin Hood som Robin Hood ska vra om man säger så. Detta var mest långtråkigt tjabbel, visst de fick ju in lite roliga kommentarer då och då. Men mer än så ger jag den inte.

Imorgon är det skola igen, psykiatri. Det är ju faktiskt både roligt och intressant med en himla bra lärare så det gör inte så mycket att gå upp tidigt för det.
Ska nog ändå gå och lägga mig snart, kolla lite Leged of the seeker.

Förresten som er som bryr er, jag är blond igen. Det blev tyvärr inte lika bra som jag hade hoppats på som vanligt, att jag aldrig lär mig..?!
Ska köpa mig en mellanblond färg imorgon tror jag, se ifall det kan bli bra.

Ha en trevlig kväll :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0