19 November 2010

Äntligen fredag!

Uppe riktigt med tuppen idag, väckarklockan ringde klockan 8. Nog för att jag snoozade till halv9 men ändå. Jag är uppe före nio, hur häftigt är inte det då??
Varför då undrar ni?
Jo för att klockan 10.30 så ska jag vara på en arbetsintervju på Mjölkafållan i hva. Spännande! Men jag tror nog att det kommer att gå bra. Plus att jag har med mig Sissi som redan jobbar där som stöd :)

Efter intervjun så ska jag hem till Sissi och hjäpa henne lite och efter det bär det hem till mig i förhoppningsvis en bil.

Och kvällen kommer att avslutas hos Pernilla med speeeeel och viiiiin.

Ha en underbar fredag hörreni och trevlig helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0