20 November 2010

Sorry för lite kass uppdatering. Men det har hänt en hel del sen igår morse.
Sissi har för det första flyttat in hos mig med sin lilla vovve Crespo. Det har än så länge gått super bra, vi kommer nog att bli en bra kombo tror jag :)

Igår kväll var jag hemma hos Pernilla (för ovanlighetens skull), vi spelade spel och krossade Pierre och hans kompis i Kampen mellan kvinna och man.

Idag har det blivit en riktig städdag :D kanon skönt att få det rent och snyggt hemma. Sen har vi hadlat massa mat och ätit massa mat.

Nu ikväll blir det först HarryPotter och dödsrelikerna med syster och efter det ska jag hem till Pernilla som har partaj.

Men nu ska jag ligga på soffan en stund och dega innan det bär iväög ner till stan..

Puss på er!


Kommentarer
Kikki

Ojsan hoppsan, här händer det en massa knasiga saker.

2010-11-20 @ 18:08:15
URL: http://kikkilin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0