23 November 2010

Det är mööörkt ute, det var längesen jag vaknade innan det blev ljust. Känns lustigt.
Men jag är väldigt glad för att de där 2 decimenterna snö inte har kommit. Då slipper jag ta mig till jobbet utan att fötterna förvandlas till isbitar.

Igår var ju första kvällen på Mjölkafållan, det gick sjukt bra. Det är en väldigt lugn avdelning, så jag är inte minsta orolig för att dagen jag ska jobba idag inte ska gå bra. Även om jag inte går brevid idag utan är en av personalen för att det är en som är sjuk.

Annars då?
-Katterna har fortfarande inte ätit upp Crespo.
-Sissi och jag funkar fortfarande ihop.
-Jag är i stort behov av pengar, skönt att dom första kommer på torsdag.
-Och jag längtar som tusan till nyår.

Men nu ska jag klä på mig massa kläder för att gå till bussen.
Puss och kram!

Underbara "lilla" Elliot :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0