4 November 2010


Tvingade mig själv upp ur sängen idag, inte roligt alls. Speciellt med tanke på att jag somnade vid 4 imorse. Varför? För att jag inte kunde somna, bara låg och tänkte på allt och inget. Sen gjorde det ju inte saken bättre att min urinvägsinfetion som förflyttade sig till halsen nu har blivit ett lock i örat. Undra var den ska ta vägen nästa gång. BLÄ!

Nu sitter jag iaf och dricker massa varmt te, hoppade över kaffet idag. Konstigt, jag har börjat att lägga av med mitt kaffe. Dricker iaf mycket mindre nu än var jag gjorde innan. Men det kommer aldrig finnas något som slår kaffe, cigg och sol. Aldrig aldrig aldrig..

Nä, om man skulle ringa och trackasera mitt kära invalido. Vi måste ju lyckas med det s*tans spelet.

Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0