Hem ljuva hem

Nu har jag kommit hem från Willys, kände att jag var tvungen. Hade varken cigg eller nåt att tugga på hemma.
Innan dess så har jag varit hemma sen 16 typ, har ju varit i skogen inatt. Lika mysigt som vanligt fast med lite extra snö denna gången.
lite bilder från dagarna med syster..


Ikväll vet jag inte riktigt vad som ska hända, antingen blir det en hemmakväll ensam eller med ida och lite vin. Eller så drar jag igång musiken och festar till det med mycket vin. Får se hur det blir, Ida ville vist vara hemma hos henne men jag orkar nog inte riktigt ta mig dit.

Men ha det så bra och hoppas inte att Andreas Weise åker ut ikväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0